Amendment to "Bussparkering ved Ingafossen"
Body
-["I saksutgreiinga står det:-\"Med ei etablering på Kvåle vil ein kunne utfordre fylkeskommunen til å etablere kombinert nattparkering og haldeplass under bakken på Ingafossen, med tilhøyrande stor miljøgevinst\".- \"Stor miljøgevinst\" gjeld berre for Kvåle-alternativet. Kvifor blir det ingen miljøgevinst ved Trudvang-alternativet dersom fylkeskommunen byggjer bussgarasje ved Ingafossen?-Det blir vel mykje enklare å plassere bussparkering ved Ingafossen dersom det ikkje skal byggjast skule på same tomta?--Kombinasjon av underjordisk bussparkering og skule gjev store utfordringar med tanke på branntryggleik. Bussgarasjen må delast inn i brannsikre seksjonar som krev ekstra plass. I skissa er det vist 4 seksjonar under Kvåle stadion med plass til 5 bussar i kvar branncelle. Det ideelle er sjølvsagt ei branncelle for kvar buss for å avgrense skaden ved brann. I dag finst det ingen aktuelle metodar for å sløkkje brann i eit stort bussbatteri. Dersom hydrogen blir drivstoff for bussane i framtida, kan også drivstofflekkasje gje store utfordringar nær skulen.--Haldeplassen for av- og påstigning bør ikkje plasserast under bakkenivå. Kvilerom for sjåførane må sjølvsagt plasserast over terrengnivå.--Fjerning av 170 parkeringsplassar i dagen er lagt inn som ein føresetnad for barneskule på Kvåle. Det er god plass til å byggje underjordisk parkeringshus bak Sognahallen, men dette blir ein tilleggskostnad for Kvåle -alternativet. Riving av bygningane på Ingahaugen og utgraving av byggjegrop for parkeringshus og bussgarasje, vil stengje passasjen mellom Ingafossen og ungdomsskulen. Det gjev store utfordringar med busstrafikk gjennom Trolladalen i byggjeperioden.--Sjå fleire komentarar i notat som vart sendt til Postmottak 26. februar (motteke 27.2, men ikkje journalført pr. 3.3.)"]- +["I saksutgreiinga står det:
- +\"Med ei etablering på Kvåle vil ein kunne utfordre fylkeskommunen til å etablere kombinert nattparkering og haldeplass under bakken på Ingafossen, med tilhøyrande stor miljøgevinst\".
- + \"Stor miljøgevinst\" gjeld berre for Kvåle-alternativet. Kvifor blir det ingen miljøgevinst ved Trudvang-alternativet dersom fylkeskommunen byggjer bussgarasje ved Ingafossen?
- +Det blir vel mykje enklare å plassere bussparkering ved Ingafossen dersom det ikkje skal byggjast skule på same tomta?
- +
- +Kombinasjon av underjordisk bussparkering og skule gjev store utfordringar med tanke på branntryggleik. Bussgarasjen må delast inn i brannsikre seksjonar som krev ekstra plass. I skissa er det vist 4 seksjonar under Kvåle stadion med plass til 5 bussar i kvar branncelle. Det ideelle er sjølvsagt ei branncelle for kvar buss for å avgrense skaden ved brann. I dag finst det ingen aktuelle metodar for å sløkkje brann i eit stort bussbatteri. Dersom hydrogen eller ammoniakk blir drivstoff for bussane i framtida, kan også drivstofflekkasje gje store utfordringar nær skulen.
- +
- +Haldeplassen for av- og påstigning bør ikkje plasserast under bakkenivå. Kvilerom for sjåførane må sjølvsagt plasserast over terrengnivå.
- +
- +Fjerning av 170 parkeringsplassar i dagen er lagt inn som ein føresetnad for barneskule på Kvåle. Det er god plass til å byggje underjordisk parkeringshus bak Sognahallen, men dette blir ein tilleggskostnad for Kvåle -alternativet. Riving av bygningane på Ingahaugen og utgraving av byggjegrop for parkeringshus og bussgarasje, vil stengje passasjen mellom Ingafossen og ungdomsskulen. Det gjev store utfordringar med busstrafikk gjennom Trolladalen i byggjeperioden.
- +
- +Sjå fleire komentarar i notat som vart sendt til Postmottak 26. februar (motteke 27.2, men ikkje journalført pr. 3.3.)"]
Share