Hopp til hovedinnhold

Informasjonskapselinnstillinger

Vi bruker informasjonskapsler for å sikre de grunnleggende funksjonalitetene på nettstedet og for å forbedre den onlineopplevelsen din. Du kan konfigurere og godta bruken av informasjonskapsler, og endre samtykkealternativene dine, når som helst.

Essensielle

Preferanser

Analyse og statistikk

Markedsføring

Denne endringen for forslagBussparkering ved Ingafossen var akseptert på 2023-03-03 13:27:44 UTC.

Endring til "Bussparkering ved Ingafossen"

Avatar: Gunnar Lotsberg
Gunnar Lotsberg
Aksepterte

Tekst

  • -["I saksutgreiinga står det:
  • -\"Med ei etablering på Kvåle vil ein kunne utfordre fylkeskommunen til å etablere kombinert nattparkering og haldeplass under bakken på Ingafossen, med tilhøyrande stor miljøgevinst\".
  • - \"Stor miljøgevinst\" gjeld berre for Kvåle-alternativet. Kvifor blir det ingen miljøgevinst ved Trudvang-alternativet dersom fylkeskommunen byggjer bussgarasje ved Ingafossen?
  • -Det blir vel mykje enklare å plassere bussparkering ved Ingafossen dersom det ikkje skal byggjast skule på same tomta?
  • -
  • -Kombinasjon av underjordisk bussparkering og skule gjev store utfordringar med tanke på branntryggleik. Bussgarasjen må delast inn i brannsikre seksjonar som krev ekstra plass. I skissa er det vist 4 seksjonar under Kvåle stadion med plass til 5 bussar i kvar branncelle. Det ideelle er sjølvsagt ei branncelle for kvar buss for å avgrense skaden ved brann. I dag finst det ingen aktuelle metodar for å sløkkje brann i eit stort bussbatteri. Dersom hydrogen blir drivstoff for bussane i framtida, kan også drivstofflekkasje gje store utfordringar nær skulen.
  • -
  • -Haldeplassen for av- og påstigning bør ikkje plasserast under bakkenivå. Kvilerom for sjåførane må sjølvsagt plasserast over terrengnivå.
  • -
  • -Fjerning av 170 parkeringsplassar i dagen er lagt inn som ein føresetnad for barneskule på Kvåle. Det er god plass til å byggje underjordisk parkeringshus bak Sognahallen, men dette blir ein tilleggskostnad for Kvåle -alternativet. Riving av bygningane på Ingahaugen og utgraving av byggjegrop for parkeringshus og bussgarasje, vil stengje passasjen mellom Ingafossen og ungdomsskulen. Det gjev store utfordringar med busstrafikk gjennom Trolladalen i byggjeperioden.
  • -
  • -Sjå fleire komentarar i notat som vart sendt til Postmottak 26. februar (motteke 27.2, men ikkje journalført pr. 3.3.)"]
  • +["I saksutgreiinga står det:
  • +\"Med ei etablering på Kvåle vil ein kunne utfordre fylkeskommunen til å etablere kombinert nattparkering og haldeplass under bakken på Ingafossen, med tilhøyrande stor miljøgevinst\".
  • + \"Stor miljøgevinst\" gjeld berre for Kvåle-alternativet. Kvifor blir det ingen miljøgevinst ved Trudvang-alternativet dersom fylkeskommunen byggjer bussgarasje ved Ingafossen?
  • +Det blir vel mykje enklare å plassere bussparkering ved Ingafossen dersom det ikkje skal byggjast skule på same tomta?
  • +
  • +Kombinasjon av underjordisk bussparkering og skule gjev store utfordringar med tanke på branntryggleik. Bussgarasjen må delast inn i brannsikre seksjonar som krev ekstra plass. I skissa er det vist 4 seksjonar under Kvåle stadion med plass til 5 bussar i kvar branncelle. Det ideelle er sjølvsagt ei branncelle for kvar buss for å avgrense skaden ved brann. I dag finst det ingen aktuelle metodar for å sløkkje brann i eit stort bussbatteri. Dersom hydrogen eller ammoniakk blir drivstoff for bussane i framtida, kan også drivstofflekkasje gje store utfordringar nær skulen.
  • +
  • +Haldeplassen for av- og påstigning bør ikkje plasserast under bakkenivå. Kvilerom for sjåførane må sjølvsagt plasserast over terrengnivå.
  • +
  • +Fjerning av 170 parkeringsplassar i dagen er lagt inn som ein føresetnad for barneskule på Kvåle. Det er god plass til å byggje underjordisk parkeringshus bak Sognahallen, men dette blir ein tilleggskostnad for Kvåle -alternativet. Riving av bygningane på Ingahaugen og utgraving av byggjegrop for parkeringshus og bussgarasje, vil stengje passasjen mellom Ingafossen og ungdomsskulen. Det gjev store utfordringar med busstrafikk gjennom Trolladalen i byggjeperioden.
  • +
  • +Sjå fleire komentarar i notat som vart sendt til Postmottak 26. februar (motteke 27.2, men ikkje journalført pr. 3.3.)"]
Kommentarer

Bekreft

Vennligst logg inn

Dette passordet er for kort.

Del